Proiectarea voiajului unui nave port-container de 5.400 teu pe ruta San Diego-Melbourne(Australia).Studiul rentabilitatii tehnico-economice a voiajului pentru transportul a 5.200 containere.

Cuprins
Introducere
CAP  I    Caracteristici tehnice si de exploatare a navei portcontainer de 5400 TEU
1.1.    Descrierea generala a navei
1.2. Caracteristicile navei
1.3. Descrierea instalatiilor de propulsie
1.4. Descrierea instalatiilor si sistemelor auxiliare de la bord
1.5. Containerul
1.6. Stivuirea si amararea containerelor la bord
Concluzie
CAP II    Studiul si planificarea voiajului
2.1.Conditii fizico-geografice si hidrometeorologice pe ruta de mars
2.2. Influenta conditiilor meteorologice
2.3. Influenta conditiilor hidrologice
2.4. Rutele comerciale din Oceanul Pacific
2.5. Manevra navei in ciclon
2.6. Planificarea rutei de mars
2.7. Calcule preliminare pentru fundamentarea studiului economic al marsului
Concluzie
Marsul detaliat al navei
CAP III    Descrierea porturilor  
3.1. Portul de plecare – San Diego
3.2. Portul de sosire Melbourne
Concluzie
CAP IV    Pregatirea navei pentru calatorie  
4.1. Navlosirea, responsabilitatile si obligatiile armatorului si navlositorului
4.3. Executarea contractului de transport maritim
4.4. Pregatirea navei si a marfurilor pentru incarcare
4.5. Incarcarea si stivuirea marfurilor pe nava
4.6. Stalii, contrastalii, demurage si despatch
Concluzie
CAP V    Studiul rentabilitatii tehnico-economice a voiajului pentru transportul a 5.200 containere  
5.1. Calculul economic al voiajului
5.2. Calcularea staliilor, contrastaliilor
Concluzie  
Anexe  
Concluzii finale  
Bibliografie

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 − = 6

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>