Proiectarea voiajului unei nave petrolier pe ruta Basrah – Hong Kong. Studiul rentabilitatii tehnico-economice a voiajului pentru transportul unei cantitati de 85.000 tone titei

CUPRINS

CAP  I    Descrierea generala a navei
Concluzie
CAP II    Caracterizarea fizico-geografică şi hidro-meteorologică pe ruta de marş
2.1. Condiţii fizico-geografice şi hidrometeorologice în Golful Persic
2.2. Condiţii fizico-geografice şi hidrometeorologice in Oceanul Indian de Nord
2.3. Condiţii fizico-geografice şi hidrometeorologice in Stramtoarea Malacca
2.4. Condiţii fizico-geografice şi hidrometeorologice in Stramtoarea Singapore
2.5. Condiţii fizico-geografice şi hidrometeorologice in Marea Chinei de Sud
Concluzie
CAP III    Proiectarea, studiul si trasarea drumului initial
3.1. Documente nautice utilizate in planificarea voiajului
3.2. Asigurarea hidrografica si de navigatie a marsului
3.3. Asigurarea meteorologica a marsului
3.4. Pregatirea navigatiei
3.5. Executarea navigatiei
3.6. Dispozitive de separare a traficului
3.7. Acte de piraterie
3.8. Trasarea drumului preliminar
3.9. Criterii privind alegerea drumurilor funcţie de caracteristicile navei
Concluzii
CAP IV    Pregătirea navei pentru călătorie  
4.1. Navlosirea
4.2. Pregătirea navei pentru încărcare
4.3. Operaţiunea de încărcare
4.4. Descărcarea mărfii
4.5. Exploatarea comercială a navei
Concluzie
CAP V    Descrierea porturilor
5.1. Portul Basrah
5.2. Portul Hong Kong
Concluzie
CAP VI    Studiul rentabilitatii tehnico-economice a voiajului pentru transportul unei cantitati de 85.000 tone titei
6.1. Calcului economic al voiajului
6.2. Metode, tehnici si procedee pentru optimizarea transportului. Calculul practic al rentabilitatii
Concluzie  
Concluzii finale  
Bibliografie  
Anexe
Vizualizarea rutei de marş
Marşul detaliat al navei
Descrierea strâmtorilor întâlnite pe ruta de marş
Staţii Navtex
Lista hărţilor
Lista farurilor
Semnale radio
Mareea în porturile de staţionare
Direcţii de navigaţie

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 6 = 8

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>