Proiectarea voiajului portcontainerului de 10.000teu pe ruta Rio de Janeiro – Constanta. Siguranta, criterii de proiectare

CAP  I    Descrierea generală a navei
1.1.    Clasa navei. Caracteristici tehnice
1.2. Descrierea instalatiilor de propulsie
1.3. Descrierea instalatiilor si sistemelor auxiliare de la bord
1.3.1.    Instalatia de legare – acorare
1.3.2.    Instaltia de guvernare
1.3.3.    Instalatia de salvare
1.3.4.    Instalatia de stingere a incendiului
1.3.5.    Instalatia de santina
1.3.6.    Instalatia de balast
1.4. Containerul
1.4.1.    Stivuirea si amararea containerelor la bord
1.4.2.    Schema compartimentării si dispunerii tancurilor
Concluzie

CAP II    Studiul si planificarea voiajului
2.1.Conditii fizico-geografice si hidrometeorologice specifice zonei de navigatie
2.1.1.    Oceanul Atlantic
2.1.2.    Stramtoarea Gibraltar
2.1.3.    Marea Mediterana
2.1.4.    Stramtoarea Dardanele
2.1.5.    Marea Marmara
2.1.6.    Stramtoarea Bosfor
2.1.7.    Marea Neagra
2.1.  2.2. Navigatia in schemele de separare a traficului
2.2.1.    Descrierea schemei de separatie in Stramtoarea Gibraltar
2.2.2.    Strâmtoarea  Dardanele
2.2.3.    Strâmtoarea Istanbul
2.2.    Planificarea si executarea voiajului
Concluzie

CAP III    Descrierea porturilor  
3.1. Descrierea portului de plecare – Portul Rio de Janeiro
3.1.1.    Informatii care se transmit inaintea sosirii in port
3.1.2.    Navigatia
3.1.3.    Dane si cargouri
3.1.4.    Generalitati
3.2. Descrierea portului de sosire – Portul Constanta
3.2.1.    Informaţii înainte de sosire
3.2.2.    Documente necesare
3.2.3.    Navigaţie
3.2.4.    Facilităţi
3.2.5.    Generalitati
Concluzie

CAP IV    Pregătirea navei pentru căătorie  
4.1. Navlosirea, responsabilitati si obligatii ale armatorului si navlositorului
4.2. Executarea contractului de transport maritim
4.3. Pregatirea navei si a marfurilor pentru incarcare
4.3.1.    Pregătirea magaziilor de marfă
4.3.2.    Verificarea şi pregătirea instalaţiilor
4.3.3.    Pregătirea echipajului pentru operare
4.4. Incarcarea si stivuirea marfurilor pe nava
4.5. Stalii, contrastalii
4.5.1.    Stalii
4.5.2.    Modul de calcul al staliilor
4.5.3.    Documente care stau la baza calculării staliilor
4.5.4.    Contrastaliile
4.5.5.    Descărcarea mărfurilor în portul de destinaţie
Concluzie

CAP V    Siguranţa, criterii de proiectare a navei  
5.1. Caracteristicile transportului de marfuri în containere. Avantaje si dezavantaje
5.2. Conventia Internationala pentru Securitatea Containerelor (CSC)
5.3. Secţiuni structurale problematice la navele  portcontainer
5.3.1.    Sensibilitatea la ruliu
5.3.2.    Sensibilitatea la tangaj
5.3.3.    Stabilitatea
5.3.4.    Stivuirea si amararea mãrfurilor
5.3.5.    Rezistenta structurii celulare
5.3.6.    Vizibilitatea
5.3.7.    Dispozitive de salvare
5.3.8.    Echipajul
5.4.    Reguli de stivuire si amarare a containerelor la bordul navelor
5.5. Statistici privind siguranta navelor portcontainer
5.5.    Stabilitatea navelor portcontainer
Concluzie
Anexe
Concluzii finale
Bibliografie

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 − 3 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>