Pasager modern de circa 4800 locuri. aspecte deosebite privind energetica de inalta tensiune (11 kv) si fiabilitatea acesteia.

CUPRINS

1.    DESCRIEREA GENERALĂ A NAVEI
1.1.    Introducere
1.2.    Caracteristici generale
1.3.    Caracteristicile navei
1.4.    Particularităţi constructive
2.    SISTEMUL DE PROPULSIE LA PROVA NAVELOR (BOWTHRUSTER)
2.1.    Principiile de bază ale guvernării navelor
2.2.    Prezentarea instalaţiei de guvernare cu jet transversal (thruster – ul). Caracteristici
2.3.    Elementele constructive care influenţează performanţele instalaţiei de guvernare cu jet transversal
2.4.    Funcţionare
2.5.    Antrenarea arborilor port-elice orizontali
2.6.    Modalităţi de antrenare a propulsoarelor
2.7.    Calculul acţionării propulsorului lateral
2.8.    Modalităţi de comandă a instalaţiilor de guvernare cu jet transversal
2.9.    Avantajele şi dezavantajele sistemului
2.10.    Întreţinerea instalaţiei de guvernare
3.    CALCULUL DE ALEGERE A INSTALAŢIEI DE PROPULSIE
3.1.    Calculul rezistenţei la înaintare şi a puterii de remorcare a navei
3.2.    Calcul puterii necesare maşinii de propulsie
3.3.    Generalităţi privind instalaţia de propulsie navală
3.4.    Instalaţii moderne de propulsie-instalaţii azipod
3.5.    Comparaţie între sistemul azipod A.B.B. şi Mermaid R.R
4.    PREZENTAREA SISTEMULUI DE PROPULSIE ALES
4.1.    Alegerea diesel-generatoarelor
4.2.    Alegerea azipodului
5.    SISTEMUL ELECTRIC DE ACŢIONARE
5.1.    Vedere electrică de ansamblu a sistemului de propulsie azipod
5.2.    Transformatorul
5.3.    Convertizoare de frecvenţă
5.4.    Motorul electric
    Concluzii
    Bibliografie
    Anexe

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− 1 = 8

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>