Instalatia de propulsie a unei nave petrolier de 160.000 dwt.

1.    Descrierea generală a navei
1.1.    Noţiuni generale despre instalaţiile navelor petroliere
1.2.     Particularităţi constructive ale navelor petroliere
1.3.     Descrierea generală a unui tanc petrolier  de 160.000 tdw
1.4.    Funcţiile navei de tip petrolier
2.    Generalităţi privind instalaţia de propulsie
2.1.    Rolul instalaţiei de propulsie
2.2.    Componenţa instalaţiei de propulsie
2.3.    Clasificarea instalaţiilor de propulsie
2.4.    Cerinţe tehnico-economice ale instalaţiei de propulsie navală
3.    Determinarea preliminară a caracteristicilor dinamice pentru regimul de exploatare al navei
3.1.    Metode utilizate pentru determinarea rezistenţei la înaintare principale
3.2.     Calculul rezistenţei la înaintare cu ajutorul Autopower
3.3.    Determinarea rezistenţei la înaintare prin metoda formulelor aproximative şi a diagramelor
3.4.    Rezistenţa la înaintare totală şi puterea instalaţiei de propulsie a navei
4.    Calculul liniei axiale
4.1.    Alegerea materialului
4.2.    Calculul arborelui de intermediar şi împingere
4.3.    Găuri şi decupări în arbori
4.4.    Calculul arborelui port – elice
4.5.    Arborii navelor cu întărituri pentru gheaţă
4.6.    Îmbinarea arborilor
4.7.    Lagărele arborilor
4.8.    Alinierea arborilor
4.9.    Probele hidraulice la care sunt supuse liniile de arbori
4.10.Montarea fără pană, prin presare, a elicei şi cuplajelor liniilor de arbori
4.11.Dispozitive de frânare
4.12.Calculul de rezistenţă pentru liniile axiale
4.13.Montarea liniei de arbori
4.14.Centrarea liniei de arbori
5.    Calculul de proiectare al propulsorului
5.1.    Consideraţii generale
5.2.    Calcul de proiectare după diagram
5.3.    Optimizarea elicei cu ajutorul programelor specializate-Autopower
5.4.    Verificarea elicei la cavitaţie
6.    Exploatarea  şi  întreţinerea instalaţiei de propulsie a navei
6.1.    Consideraţii generale
6.2.    Recepţia instalaţiei de propulsie a navei
6.3.    Diagramele de exploatare a instalaţiei de propulsie a navei
6.4.    Organizarea  exploatării,  întreţinerii  şi reparării  instalaţiei  de  propulsie  a  navei
6.5.    Pregătirea pentru pornire a motorului principal
6.6.    Pornirea motorului cu aer comprimat
6.7.    Schimbarea sensului de rotaţie a liniei axiale
6.8.    Exploatarea instalaţiilor pe timpul funcţionării  motorului principal
6.9.    Scoaterea din sarcină şi oprirea motoarelor navale cu aprindere prin comprimare
6.10.Defecţiunile motorului şi metode de înlăturare
    Concluzii
    Bibliografie

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 − = 5

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>