Instalatia de guvernare pentru nava cargou de 4800 tdw

Instalatia de guvernare nava cargou de 4800 tdw

                                                  INTRODUCERE                        
       CARACTERIZAREA GENERALA A NAVEI

                                                    CAPITOLUL I
     1. ROLUL  INSTALAŢIEI DE  GUVERNARE, CLASIFICARE.   
      TIPURI  EXISTENTE
       1.1Rolul instalatiei  de guvernare
       1.1.2.Clasificarea instalatiilor de guvernare
  1.1.3.Tipuri existente de instalatii de guvernare
       1.1.3.1Clasificarea carmelor
      1.1.3.2Mijloace de guvernare activa
       1.1.4Tipuri existente de masini de carma
1.1.4.1Masina de carma cu hidromotor liniar
CAPITOLUL II
PREVEDERI R.N.R. PENTRU INSTALAŢIA DE GUVERNARE
2.1 Generalitati
2.2     Actionarea instalatiei de guvernare
2.2 Prevederi R.N.R pentru masina carmei

CAPITOLUL  III
MOMENTUL NECESAR LA MAŞINA CÂRMEI

3.1. Caracteristici geometrice ale carmei
3.2.   Calculul hidrodinamic al carmei
3.2.1. Date initiale
3.2.2 Timpul si unghiul de bandare al carmei
3.2.3. Conditii cerute penei carmei
3.2.4.  Indicatii de montare
3.3    Caracteristicile hidrodinamice ale carmei
CAPITOLUL IV

4. MASINA CARMEI
4.1     Actionarea  instalatiilor  de guvernare
4.1Conditii impuse masinii de carma.Puterea si momentul ei nominal
4.3Tipuri de masini de carma utilizate in instalatiile de guvernare
4.4Calculul masinii de carma
4.4.1Stabilirea momentului nominal pentru masina carmei
  4.4.2Schema masinii de carma utilizate si principiul de functionare
4.4.3Stabilirea datelor initiale pentru calculul masinii de carma (parametrii adoptati)
4.4.4Calculul dimensiunilor cilindrilor de lucru
4.4.5Alegerea pompelor
4.4.6Materiale utilizate in confectionarea cilindrilor hidraulici

                                         CAPITOLUL V

5.  INSTALATIA HIDRAULICA DE ACTIONARE
5.1. Schema instalatiei hidraulice adoptate in cadrul proiectului
5.2Elementele componente ale instalatiei hidraulice de actionare
5.2.1Pompa principala cu debit variabil
5.2.2Pompa auxiliara
5.2.3Aparataj hidrostatic de comanda
5.2.3.1Blocurile functionale ale instalatiei hidraulice de guvernare
5.2.3.2Elemente componente ale blocurilor functionale ale instalatiei hidraulice de actionare
5.2.4Fluidul de lucru utilizat
5.2.4.1. Cerinte impuse fluidului de lucru
5.2.4.2. Alegerea fluidului de lucru
5.2.4.3Alegerea filtrelor si amplasarea lor in schema

                                                CAPITOLUL VI

6.ELECTROMOTORUL DE ANTRENARE A POMPEI PRINCIPALE
6.1Alegerea electromotorului de antrenare
6.2Functionarea actionarii la blocarea carmei

                                              
                                                        CAPITOLUL VII

7.PILOTI AUTOMATI
7.1Generalitati
7.2Generalitati despre actionarea automata a carmei si sistemele automate complexe de guvernare
7.3Nivele de automatizare
7.4Sisteme automate navale
7.5Schema bloc a unui pilot automat P.I.D
7.6Elementele caracteristice pilotilor automati
7.6.1Traductoare
7.6.2Selsine
7.6.3Motorul asincron bifazat
7.6.4Tahogeneratoare

                                                  CAPITOLUL VIII

8.INSTRUCTIUNI PRIVIND PROBAREA,EXPLOATAREA SI REPARATIILE INSTALATIEI DE GUVERNARE
8.1 Verificari in stare de repaus
8.2Probe si verificari la cheu
8.3Probe si verificari in mars
8.4Exploatarea instalatiei de guvernare
8.5Intretinerea instalatiei de guvernare
8.6Revizii tehnice si reparatii ale instalatiei de guvernare
8.6.1Revizia tehnica(RT)
8.6.2Reparatii curente(RC)
8.6.3Reparatii capitale(RK)
                                                   CAPITOLUL IX
CONCLUZII   

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


3 + 9 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>