Instalaţia de abur la o navă mineralier de 165000 tdw.Variante de utilizare a uleiului termic

Cap. 1 Noţiuni introductive la o navă mineralier de 165000 tdw

Cap. 2 Descrierea generală a navei la o navă mineralier de 165000 tdw
2.1. Mineralierul de 165000 tdw
2.2. Date despre navă mineralier de 165000 tdw

Cap. 3 Calculul rezistenţei la înaintare, a puterii maşinii de propulsie şi alegerea motorului principal  pentru un mineralier de 165000 tdw
3.1. Date iniţiale mineralierului de 165000 tdw
3.2. Calculul rezistenţei la înaintare principale
3.3. Determinarea rezistenţei la înaintare suplimentare
3.4. Determinarea rezistenţei la înaintare totale şi a puterii de  remorcare
3.5. Calcul puterii maşinii de propulsie la un mineralier de 165000 tdw
3.6. Alegerea motorului pentru propulsie la un mineralier de 165000 tdw

Cap. 4 Calculul termic al motorului principal de tip MAN B&W  S70MC-C  la un mineralier de 165000 tdw
4.1. Consideraţii preliminare   ale motorului de tip MAN B&W  S70MC-C
4.2. Alegerea parametrilor iniţiali de calcul ale motorului de tip MAN B&W  S70MC-C
4.3. Calculul procesului de admisie  ale motorului de tip MAN B&W  S70MC-C
4.4. Calculul procesului de comprimare  ale motorului de tip MAN B&W  S70MC-C
4.5. Calculul procesului de ardere  ale motorului de tip MAN B&W  S70MC-C
4.6. Calculul procesului de destindere  ale motorului de tip MAN B&W  S70MC-C
4.7. Calculul parametrilor indicaţi, efectivi şi constructivi ai  motorului  MAN B&W  S70MC-C

Cap. 5 Studiu privind bilanţul energetic al motorului principal
5.1. Calculul bilanţului energetic
5.2. Recuperarea energiei conţinută în apa de răcire
5.3. Recuperarea energiei conţinută în gazele arse

Cap. 6 Calculul instalaţiei de abur la o navă mineralier de  165000 tdw
6.1. Destinaţia căldării şi parametrii de referinţă
6.2. Bilanţul consumatorilor de abur. Parametrii aburului
6.3. Analiza elementară a combustibilului. Determinarea necesarului   de aer. determinarea produselor de ardere şi a temperaturii  produselor de ardere
6.4. Schema de principiu a căldării
6.5. Dimensionarea sistemului fierbător
6.6. Dimensionarea preîncălzitorului de apã (economizorul)
6.7. Dimensionarea preîncălzitorului de aer
6.8. Dimensionarea condensatorului
6.9. Dimensionarea instalaţiei de combustibil
6.10. Norme de registru. Reglarea parametrilor funcţionali

Cap. 7 Comanda, supravegherea, semnalizarea, protecţia motorului principal de propulsie şi a caldarinei navale
7.1. Motorul principal de propulsie MAN
7.2.  Instalaţia electrică de alimentare şi modulul de alarmă
7.3. Caldarina cu abur CAVNO 250 5000
7.4. elementele sistemului de automatizare
7.5. Pregătirea pentru pornire
7.6. Funcţionarea instalaţiei în regim automat
7.7. Funcţionarea instalaţiei în regim manual
7.8. Preîncălzirea combustibilului
7.9. Protecţiile caldarinei

Cap. 8 Apa de alimentare a generatoarelor de abur
8.1 Apa de alimentare a generatoarelor de abur
8.2. Indici caracteristici ai apei de alimentare. Conţinutul de  suspensii

Cap. 9 Comparaţie între uleiul termic şi abur
9.1. Exploatarea instalaţiilor cu ulei termic
9.2. Prezentarea unei instalaţii care foloseşte uleiul termic
9.3. Comparaţie între uleiul termic şi aburul utilizate în sistemele navale de încălzire

Cap 10. Concluzii
BIBLIOGRAFIE
ANEXE

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 − = 3

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>