Emisiile de azot ale motoarelor navale

Cauzele poluării atmosferei produse de motoarele Diesel
1.1. Proprietăţile combustibilului
1.2. Regimurile de funcţionare al motorului diesel navalizat
1.3. Avansul la injecţie al motorului diesel naval
1.4. Compoziţia gazelor de evacuare pentru motorul diesel navalizat
1.5. Temperatura aerului aspirat de motorul diesel navalizat

Metode de limitare a emisiilor de NOX
2.1. Consideraţii generale privind metodele de limitare a poluării
2.2. Metodele primare de limitare a poluării
2.3. Metode secundare de limitare a poluării

Calculul termic al motorului
3.1. Consideraţii preliminare
3.2. Caracteristicile generale ale motorului naval si a emisiilor de azot ale acestora
3.3. Alegerea parametrilor iniţiali de calcul pentru turația de 1440 rot/min
3.4. Calculul procesului de admisie in vederea procesului de calcul al emisiilor de azot
3.5. Calculul procesului de comprimare
3.6. Calculul procesului de arderepentru emisiile de azot
3.7. Calculul procesului de destindere
3.8.Calculul parametrilor indicaţi, efectivi şi constructivi ai
3.9. Alegerea parametrilor iniţiali de calcul pentru turația de 1800 rot/min
3.10. Calculul procesului de admisie
3.11. Calculul procesului de comprimare
3.12. Calculul procesului de ardere
3.13. Calculul procesului de destindere
3.14. Calculul parametrilor indicaţi, efectivi şi constructivi ai motorului

Calculul cantităţii de NOX (emisiile de azot) ale motoarelor navale
4.1. Geneza emisiilor de oxizi de azot
4.2. Termochimia procesului de ardere
4.3. Metoda experimentală
4.4. Calculul teoretic al cantităţii de NOx

CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 − = 1

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>