Analiza tehnico-economica a regimurilor de exploatare a masinilor si instalatiilor navale

Capitolul I
PREZENTAREA GENERALA A NAVEI CARGOU MULTIFUNCŢIONALE DE 15000 TDW
1.1. Analiza comparativa a diferitelor tipuri de cargouri în vederea precizarii prototipului de nava
1.2. Prezentarea generala a navei
1.2.1. Generalitaţi
1.2.2. Instalaţiile de corp şi punte
1.2.3. Instalaţia de propulsie
1.2.4. Instalaţia electrica
1.3. Analiza variantelor de propulsie
1.4. Determinarea dimensiunilor principale şi verificarea acestora
1.4.1. Determinarea dimensiunilor principale
1.4.2. Verificarea dimensiunilor principale

CAPITOLUL II
ANALIZA TEHNICA A SISTEMULUI DE PROPULSIE
2.1 Definirea navei ca sistem
2.2 Analiza subsistemelor navei
2.2.1. Structura subsistemului energetic
2.2.2 Solutii pentru instalatiile de propulsie corelate cu sistemul de transport naval (STN)
2.2.3 Tendinte in structura sistemelor de propulsie

CAPITOLUL III
STABILIREA REGIMURILOR OPTIME DE MARS ALE NAVELOR MARITIME, IN DIFERITE CONDITII DE EXPLOATARE
3.1. Notiuni generale
3.1.1. Actualele regimuri de mars in flota de transport
3.1.2. Conditiile cadru carora trebuie sa la corespunda regimurile de mars, doptate
3.1.3. Criteriile de optim si interferenta lor. Criteriul fundamental de
optim.
3.2. Analiza sistemica a complexului pe care il reprezinta nava
3.2.1. Optimizarea vitezei de serviciu – vs
3.2.2. Analiza dependentei dintre viteza economica si factorul de putere

CAPITOLUL IV
OPTIMIZAREA COEFICIENTULUI DE UTILIZARE A VITEZEI
4.1. Calculul pierderilor de viteza datorita existentei bulbului in prova, uzurii si scaderii performantelor in timp , rugozitatii carenei, curentului, vantului (0-4B) si valurilor (starea marii 3-8 B)
4.1.1. Coeficientul pierderii de viteza datorita bulbului (m1 -co dv bb)
4.1.2. Coeficientul pierderii de viteza datorita varstei navei (m2-co dv bb )
4.1.3. Coeficientul pierderii de viteza datorita vascozitatii (m3- co dv rg)
4.1.4.Coeficientul pierderii de viteza datorita curentului
(m4 – co dv ct)
4.1.5.Coeficientul pierderii de viteza datorita vantului
(m5-co dv vt)
4.1.6. Coeficientul pierderii de viteza datorita actiunii conjugate a vantului si valurilor (m5val – co dv Ae)
4.2. Marsul navei pe mare rea (6-8 B) .Vitezele limita de operabilitate .Sector optim de drum -SOD
4.3. Verificarea vitezelor la rezonanta de val format Kent , slamming si sincronism la oscilatii
4.4. Valorile vitezei efective de mars – vem, in functie de viteza economica nominala veo (vad) si pierderile de viteza – dv
4.5. Valorile puterilor efective la ax corespondente vitezelor adoptate – vad si implicit vitezelor efective de mars – vem
4.6. Corelerea in mars a turatiei cu puterea adoptata
4.7. Schema generala de stabilire a parametrilor nominali si efectivi de mars
4.8. Calculatorul de bord
4.9. Recomandari generale pentru punte si masini
4.9.1. Atitudinile de asieta si interactiune ale navelor in mars
4.9.2. Distanta si timpul de stopare a navelor – in mars.
4.9.3. Viteza efectiva de mars, in ape limitate

CAPITOLUL V
APLICATII ALE MODELULUI PENTRU CARGOUL DE 15000 TDW
ELABORAREA DOCUMENTATIEI DE BORD

CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 + 5 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>