Analiza bilanturilor energetice ale MP de 5800 kW

Descrierea generală a navei
1.1. Particularităţi constructive ale navelor cargou pentru mărfuri generale
1.2. Caracteristicile generale ale navei cargou de 8750 tdw
1.3. Compartimentarea navei

Instalaţii specifice navelor cargou
2.1. Tipuri de bigi
2.2. Macarale de bord
2.3. Avantajele macaralelor de bord faţă de bigi

Instalaţii de propulsie utilizate la bordul navelor
3.1. Scurt istoric privind evoluţia instalaţiilor de propulsie
3.2. Rolul instalaţiei de propulsie
3.3. Clasificarea instalaţiilor de propulsie
3.4. Calculul rezistenţei la înaintare principale cu ajutorul metodei de determinare Harvald
3.5. Determinarea rezistenţei la înaintare suplimentare a navei
3.6. Determinarea rezistenţei la înaintare totale şi a puterii de remorcare
3.7. Calcul puterii maşinii de propulsie
3.4. Alegerea motorului pentru propulsie
3.5. Cerinţe tehnico-economice ale instalaţiei de propulsie navală

Calculul termic al motorului principal de tip WÄRTSILÄ 8L38
4.1. Consideraţii preliminare
4.2. Alegerea parametrilor iniţiali de calcul
4.3. Calculul procesului de admisie
4.4. Calculul procesului de comprimare
4.5. Calculul procesului de ardere
4.6. Calculul procesului de destindere
4.7.Calculul parametrilor indicaţi, efectivi şi constructivi ai motorului

Bilanţul energetic al motorului
5.1. Consideraţii generale
5.2. Determinarea componentelor bilanţului termic
5.3. Recuperarea energiei conţinută în apa de răcire
5.4. Recuperarea energiei conţinută în gazele arse

Concluzii
Bibliografie

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 + 1 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>